Δομημένο με βάση τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες, είναι το απόλυτο πρόγραμμα για ένα δυνατό και γραμμωμένο κορμό. Δυναμική προπόνηση των γλουτών, κοιλιακών, πλάτης και των συνδέσμων που ενώνουν το άνω με το κάτω μέρος του σώματος αυτές οι ασκήσεις θα σας κάνουν να δείχνετε καλά και να νιώθετε δυνατοί. Όπως όλα τα LES MILLS™ προγράμματα, και το CXWORX™ ανανεώνετε κάθε 3 μήνες με νέα μουσική και ασκήσεις.

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ LES MILLS CXWORX™ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

 Μια γρήγορη και αποτελεσματκή προπόνηση 30 λεπτών

 Σκληρή προπόνηση που προκαλεί σώμα και πνέυμα

 Δυναμώνει και γραμμώνει τους μυς του πυρήνα

 Βελτιώνει τη λειτουργική δύναμη για ισορροπία ευκινησία και πρόληψη κατά των τραυματισμών

 Κατανόηση της λειτουργίας του πυρήνα καθώς και τη σημασία της καλής φυσικής κατάστασης

 Σε παρακινεί να προπονηθείς πέρα από τα όρια σου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

Τριάντα λεπτά Les Mills CXWORX™ είναι ότι χρειάζεστε για μια challenging προπόνηση του πυρήνα, που συνδυάζει ασκήσεις απομόνωσης των μυών (όπως ροκανίσματα και εκτάσεις ποδιών) για στόχευση συγκεκριμένων μυών και ισομετρικών ασκήσεων που δουλεύουν 2 ή περισσότερες μυϊκές ομάδες ταυτοχρόνως.

1. WARMUP Ζέσταμα και σύνδεση με τους μυς του πυρήνα καθώς και εκμάθηση της χρήσης αυτού.

2. CORE STRENGTH 1 Μεγαλύτερη ένταση στους άνω και κάτω κοιλιακούς ενεργοποίηση των συνδετικών ιστών.

3. STANDING STRENGTH 1 Προπόνηση των γλουτών, κοιλιακών και συνδετικών μυών σε όρθια θέση και βελτίωση της λειτουργίας αυτών σε καθημερινή βάση

4. STANDING STRENGTH 2 Μεγαλύτερη ένταση στους γλουτούς χρησιμοποιώντας squat και hip pulses

5. CORE STRENGTH 2 Προπονεί τους κοιλιακούς μυς με 3 διαφορετικά μοτίβα: twists, side hovers και mountain climbers σε plank θέση. “superset” προπόνηση του πυρήνα.

6. CORE STRENGTH 3 Έστιαση στους μυς της πλάτης.